Sunday, April 11, 2010

Rado Starliner 999 (Preview)

Rado Starliner 999 ialah antara koleksi kesayangan ak..dikatakan sudah rare..betulkah wahai otai2 sekalian??

Sedang di servis oleh kawan ak sbb ada masalah sket dgn timing masa dia..cepat 10minit dlm sejam..harap2 bleh repair lagi..

jom layan photoshoot dgn Rado ni..
cermin sudah berhabuk dan calar halus..
dail dia sudah menampakkan ketuaanya sbb karat2 sudah mula kelihatan..

Starliner 999..seronok menyebutnya..

semua masih ori kecuali tali..ak padankan dgn tali kulit yg jenis lembut..


Sgt selesa dipakai..ak pakai tgn kanan..hehehe..
menawan hati yg lara..

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Aku tersalah komen Timex dalam artikel ni. Muahaha... Dah tua agaknya aku ni....

    Rado aku tak berpengatahuan sangat. Modelnya banyak. Tapi enjinnya sama ja kalau tak salah aku. Enjin reliable macam jam lain.

    Starliner tu buat aku teringat kat bas ekspres. Hehe... Nama tu cukup gempak. Bila sebut Starliner ja... orang yang dengar akan kagum seketika... Uih! Dengan memek muka yang terkejut. Betul. Serius ni... sebab aku terbayang camtu. Kuikuikui...

    ReplyDelete
  3. betul bro..sy kali pertama tgk jam ni terkagum jugak dgn nama dia..Starliner 999...nk sebut pun terbayang bas..haha..lagipun sy xtahu pun ada jam rado nama starliner nih..xpernah dgr lagi..slama ni sy duk ronda2 blog2 otai2 xde pun jumpa starliner nih..

    n sy buat keputusan nk simpan gak jam ni..igt nk jual tp otai2 jam kt pekan sy ckp jam ni dah rare so sy xjadi nk jual laa..hehehe..tp lau ada yg offer harga best2..kena lepas jugak la..hehehe

    ReplyDelete
  4. Jam2 rare ni simpan takpa. Sebab suatu hari nanti andai kata dah jemu, nak jual senang & boleh demand harga

    ReplyDelete
  5. hik3..mmg nk simpan pun..tp lau dtg harga yg kaw2 mmg lepas laa..hehehe..

    ReplyDelete
  6. omega replica watches is fashionable in style, attractive and durable.

    ReplyDelete